måndag 8 oktober 2012

En resa i tiden

Härom dan letade jag efter ett kort på mig som liten och hittade då 3 fulla lådor med kort som jag helt förträngt jag har.
Jag har ju alltid haft med kameran överallt långt innan man kunde ha bilder på datorn, men att det fanns så mycket trodde jag inte.
Vilken skatt och vilken resa i tiden. 

Vänner och bekanta håll i hatten för här kommer lite glimtar från förr :-)

1995. Jag, Charlotte, Sandra och Elin. 9:an 

Den moderna familjen Julafton 1999. Niklas, Johan, Andreas,Håkan, Jag och Julia 1½ år..

Tjejefest 1999. 

Camping med familjen sommaren 2003

2003. Jack och Julia

Tarzan och Jack <3
Jag och Jack 2002

Julia 6 år 2004
Jobbfest 2004

ha ha ha
Henke Jo och jag 2004
Sommaren 2004 var året då M kom in i mitt liv. Mannen i vita hatten, Då; mannen i dom vita byxorna :-P

Midsommar 2004. June och jag

Tarzan i samma pose då som nu :-)

Ja det var några av flera tusen bilder. 
Kul med foton och roligt att titta på gamla då och då. 

Fotona är nu tillbaka på hyllan i klädkammaren men dom kommer absolut få komma fram fler gånger,, ihop med alla band jag filmar med videokameran. :-) 





2 kommentarer:

  1. Vet.. sparade korten på oss till oss själva förutom ett :-P Vi var inte alltid vvv.....

    SvaraRadera