tisdag 16 oktober 2012

En ny höst

Oktober förra året var turbulent tid på många sätt.
 Jag var mitt uppe i ett sorgarbete och jag hade även en tuff tid privat relationsmässigt med beslut som var tvungna att tas till slut.
Det var ett par tuffa veckor , men i relation till allt man varit med om löste sig allt ändå till det bästa.

Nu när vi är mitt uppe i en ny höst är jag både starkare, klokare och dessutom nöjd med livet och enormt tacksam för det jag har och framför allt, jag känner äkta glädje igen.

Förra året bjöd inte bara på tråkigheter utan jag fick för exakt ett år sen möjligheten till en ny tjänst, Platschef på Releasy.
Det har inte varit nån dans på rosor men jag älskar det varje dag.
Tänk att jag mitt i alla tråkigheter fick möjligheten att nå ett mål jag sen länge satt upp och utvecklas framåt.

När jag kikar tillbaka i arkivet ramlar jag över ett inlägg jag minns tog mycket kraft att skriva men som jag ändå ser som ett ärligt och på nåt sätt ändå positivt inlägg mitt i en kaotisk tid.

Den som vill läsa och titta tillbaka hittar det inlägget  HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar