söndag 23 september 2012

Söndagsfix

Fastna i Avatar i går så det blev rätt sent men fick som vanligt sova länge idag.
Skönt att småbarnsåren med tidiga morgnar är över :-) 

Idag var det sista matchen för säsongen för Jack så mamma , Crille och Milon kom hit innan och passade på att hjälpa mig med fix hemma. Mina hjältar! 
Köksfläkten är nu ren , gammalt köksbord nedmonterat och hela förrådet är iordninggjort av Crille som skruva ner alla Niklas möbler och strukturerade om så jag nu plötsligt har hur mycket plats som helst i det överfulla förrådet. 







Kusinerna busade i några timmar och sen åkte jag och Jack i förväg till matchen.
Medans Jack värmde upp tog jag ett varv runt Grebo i solen som tillfälligt tittade fram . 

Vinst med 4-1 mot gottfridberg blev slutresultatet. Bra avslutning! 

Säsongsavslutning i sol

Mys att titta på kusinen

Morfar/ farfar med Clara och Milon

Finaste killen

Crille och morfarn
Farfarhäng







Middag, tvätt , packning av barnens grejer och en långpromenad avklarad.
Nu soffan och filten :-)

Just det. Dom här fick jag av mina minsta i går:
Så fina!!!!!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar