måndag 17 september 2012

Måndag och rivstart av veckan

Måndag och idag var det en sån där dag på jobbet då man löser 20 saker och får 25 nya i knät :-S
Jag skulle verkligen behöva min jobbsambo nu men han befinner sig i värmen i Turkiet och det får han väl va värd. Nedräkning tills han kommer tillbaka har börjat.

Idag hade Clara tandläkaren och besök hos skolsyster på sin agenda och M tog tandläkarn i morse och jag fick lotten: Skolsysterbesök kl 15.



Blondie skötte sig utmärkt och kunde prata omkull skolsyster- duktig tjej!

Då Julia spenderade em och kväll hos en kompis i stan och Jack är på ÅFF matchen var det bara jag och Clara hemma.
Vi tog en promenad till centrum för att byta ett par jeans åt Clara.
Kalabalik i provhytten.. såklart!
Blondie tjöt och vägrade prova mer än ett par och jag var genomsvett och vi kom inte därifrån med nya byxor utan med en ny tröja och en nöjd unge.
Förstår inte varför mormorn kan shoppa perfekt medans allt jag föreslår är skit. Märkligt det där :-P

Ilsken unge i provhytten
Hemma hade iaf Blondie kompisar som ville leka så jag roade mig med middagsfix.

Nu har Jullan kommit hem och minstingen har fått tatueringar från jobbet.
Skapligt nöjd den lilla reklampelaren :-)



Mamma- nu ska jag fota dig sa sen ungen.
Ja i mysbrallor är man ju het så varför inte?
Det bjuder jag på :-)




Jack verkar ha det bra :


och den stora fick jag sno ett kort på:

Vackra unge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar