torsdag 13 september 2012

Full fart

Igår lånade jag minsta donnan när Macke var i Sth med jobbet.
Morfar fick agera barnvakt och servera middag då jag samtidigt bokat in utvecklingssamtal på Julias skola.

Julia skötte sig jättebra och snart är det dax för första betygen.
Vi satte gemensamma mål och dom kommer hon klara galant :-).

Fin regnbåda förevigades av Clara på vägen hem från morfarn


Jag och den blonda ungen hade sen soffmys en timme innan hon slöt sina blå.
För en gångs skull kom jag i säng tidigt och började läsa en ny bok som jag fått i present. Skitbra redan från start, perfekt avkoppling!

Idag var arbetsdagen som vanligt varierande och intressant och det var svårt att komma därifrån och hinna till inbokade spinningen 17.30 men jag klarade det med 3 minuters marginal.

Efter spinning åkte jag till Bonussyster Anna och Erik för att dricka kaffe och pussa på döttrarna.
Jag hann med lite lek med Linnéa med innan hon skulle lägga sig.
Underbara tjejer dom där två <3 ( och Anna och Erik med för den delen  :-)






I morrn- FREDAG!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar