fredag 21 september 2012

Blixtvisit i huvudstaden

Efter lite för få timmars sömn ringde klockan 05.20.
Världens bästa mamma hjälpte mig skjutsa Julia och Jack till skolan så jag bara behövde lämna Clara och direkt efter det åka till Stockholm. 


Byte tillfälligt bort Uffe mot den här och även om Uffe är bra är det fan skillnad att köra riktig bil.,,


Möte dryga 3 h och konferensrumslunch och vi hann precis klara i tid så jag hann hem och hämta på fritids.
Fina lillasyster hjälpte till med skjuts från Grebo.
Underbart att hon fått körkort nu :-) 

alltid lika glad när matte kommer hem
 En snabb kopp kaffe sen bytte jag klackskor och kavaj till gympaskor och luvtröja och tog en promenad i regnet för fredagshandling.
Jack och Clara hjälpte till att laga mat :-)

Fina hjälpredor.
Jullan har shoppat upp barnbidraget på stan och jag har tagit ett långt bad efter en låååååång vecka.
Glass och fruktsallad i soffan med mina tre fina blir en perfekt avslutning på den här arbetsveckan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar