lördag 11 augusti 2012

Tack!

Oj  va glad jag blir för alla sms, kommentarer här, kommentarer på FB och alla kramar man fått idag.
Det betyder otroligt mycket.Jag blir alldeles rörd..

Tack alla ni som följt min resa som bestått av chock, sorg, uppgivenhet blandat med glädjestunder,och till slut skratt och fungerande vardag med en otrolig tacksamhet för det man har kvar.

Jag älskar er som finns nära och jag är jättetacksam för er som följer mig på avstånd.

Dagen har jag spenderat med familjen och med många av Niklas vänner. Ett kärt återseende.
Det har gråtits under dagen men främst har det skrattats, precis så som Niklas hade velat ha det.

Tack alla ni som gjorde dagen till en sån lyckad dag, tack alla ni som tänkt på oss idag och tack Niklas för att du lät solen skina på oss ända tills kvällen.


Det får bli ett "dagen i bilder" som visar vår dag idag bäst ...







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar