lördag 18 augusti 2012

Spontant

Blev det igår då Anna ringde och frågade om jag ville komma och grilla på kvällen .
Erik fyllde i veckan så pappa, Eva och Pelle skulle också dit.
Tackade gladerligen ja och hade en jättemysig kväll med familjen.
Emilia hade växt massor sen förra veckan och hon var så snäll hela kvällen.
Även storasyster var duktig trots att hon inte ville släppa sin mamma den lilla ilskbiggan. :-)
Minns så väl dom där åren och tycker nästan det är mysigt att stå leende brevid när det skriks som värst ;-)

Det bjöds på både jättegod mat och dricka och framåt sen kväll när pappa, Eva och Pelle åkt hem kom även Sissela förbi på ett glas rött och lite skitsnack.

Tack för en jättetrevlig kväll bästa Anna och Erik ( och alla övriga )












Idag ringde klockan senare än vanligt men ändå tidigt då Jack hade match i Rimforsa.
Han hade som vanligt stort pubikstöd av Johnny, mig, mamma och Crille :-)

Idag var han lagkapten och han var så sjukt duktig min lilla hjälte.
Vinst med 9-5 och jack gjorde 4 av målen.
Han bytte inte nån gång utan spelade 2gånger 30 min utan vila.

Finaste killen <3






Nu ska det röjas och fixas lite hemma innan jag ikväll ska på tjejkväll med fina brudar hemma hos Åsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar