söndag 12 augusti 2012

Solglimtar

Ny dag och nya tag.
Idag har det bjudits på en hel del solglimtar även om kroppen och huvet är trött efter gårdagen.

Det hart röjts här hemma hela fm. Städ, tvätt, packning inför pappa-vecka och sen har jag hunnit med löpning och promenad, handling, bakning och avslutningsvis middag på Max med dom två små.

Julia har haft sällskap av 16 ( !!!! ) årig kille och dom är just nu på bio. Urs så stor hon är, men hon fick visa upp honom här innan och han verkade söt och trevlig..
Jag tycker det var nyss jag var 16 år .. Märkligt!

Idag är det dessutom Claras namnsdag ( som jag för övrigt glömt men som jag fick påminnelse via ett morgon-sms från nån som för en gångs skull hade mer koll än jag,,) så jag bakade en blåbärspaj och sen fick donnan önska middag.

Nöjd brutta. :-)







I morrn är det studiedag på fritids så det ska jobbas från soffan.

Ha en skön söndagskväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar