lördag 25 augusti 2012

Shoppinglördag

Idag satte vi klockan tidigt och åkte ner till stan redan 9.30.
Julia och Jack tog stan direkt och jag och Clara gick till trädgårdsföreningen och hann innan allt folk kom med både ansiktsmålning och att besöka alla tält.
Vi fortsatte sen till stan och mötte upp Julia och Jack och vi hann på 2 h shoppa en hel del till alla tre barnen och vi kom hem med massor nya kläder och skor  till barnen som var riktigt nöjda med dagen.
Jag hann inte kolla på nåt till mig själv så jag lämnade barnen hemma med Julia som ansvarig och åkte ner en sväng själv för lite egentid :-)






många provrum blev det..

uttråkad 6- åring

Killen med världens största tålamod hjälpte sen sin lillasyster lära sig knyta skorna. Skapligt nöjd tjej!



Kolla vad jag kan!!!

Nya tröjor och jeans :-)

tragglar... :-)
och på kvällskvisten fick jag hit fam Jonasson /Thorman på middag.
7 pers runt bordet men aldrig går det så smidigt som när min kära fruga är här.
Disken borta på 3 min DET är teamwork det!
Vi delade på en flaska vin på altan och hade tjejsnack medans barnen röjde inne i huset.



övertrötta barn 22.00...


Nu ska jag och dom stora mysa lite då mini fått hoppa i säng.

Underbart med helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar