torsdag 9 augusti 2012

Rivstart

Den här veckan har verkligen blivit en rivstart.
Full fart på jobbet ( vilket är skitkul ) och fullt ös här hemma med barnen.

Igår satte jag mig ner första gången 22.30.
Det blir alldeles för sena kvällar och tuffa morgnar när klockan ringer 05,30 men nu är helgen nära.

Idag hade jag också full agenda även efter jobbet men solen sken och när körrgrytan var uppäten av hela familjen och dom små lekte med kompisar prioriterade jag en långpromme på 1 h framför måstena.
Dom finns ju kvar i morrn :-)
Finns inget bättre än att rensa huvet lite med hög musik i lurarna.


Redan fredag i morrn och efter jobbet ska jag baka dessert till lördagens grillfest efter den sedvanliga tacon med barnen :-)

Full fart mot helgen , även om den innehåller den tuffaste dagen av dom alla, den 11 Augusti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar