torsdag 2 augusti 2012

Fullspäckad onsdag

Fullt ös såhär sista dagarna när allt ska hinnas med :-)

Började dagen med 1.5 h gym och fortsatte sen till blomstertorget för inhandling av nya blommor.
Fint!



Ordnade sen med tatueringstid till den 8/8.
Fredrik på Redline Tatoo som gjorde Niklas tatuering och alla Niklas vänners minnestatuering ska även göra min hyllning till Niklas.

Nästa samtal gick till Hairfree och bokning av tid för borttagning av tatueringarna på skuldran och jag fick komma dit direkt på konsultation och fotografering.
Nu är planen lagd och jag startar 16/8 med första behandlingen :-)

Annie och jag diskuterade även min melasma i pannan och hur man kan behandla den så den försvinner för gott.
Kommer absolut bli ett projket i höst när hon är igång med den typ av behandling.
Härlig tjej ,och bra och proffsigt bemötande. Gillas!!

Annie hittar ni HÄR

Jag fick sen hem min fina tonåring som ville att mamma skulle färga håret. och det ordnade såklart mamman direkt.


Efter snabb fix blev nästa stopp sen Åsas balkong och ett glas vin innan vi åkte ner till staden och mötte upp fina kollegor för mat och vin.
Blå himmel, och i vanlig ordning en massa skratt.
Tack alla härliga tjejer !















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar