torsdag 23 augusti 2012

Citat..


Min familj och mina vänner får ibland utstå en hel del när dom umgås med mig, då allt ska dokumenteras även om bara en bråkdel faktiska hamnar här på bloggen.
Jag delar mycket, men mycket är och förblir också privat,men hur som helst, jag fotar ALLT och jag skriver även upp citat ibland.

Tjejerna brukar skratta åt den där jävla telefonen som ska föreviga allt och när jag tvingar alla att le och INTE röra maten innan jag tagit kort förstår inte alla vitsen, för att inte tala om barnen. Dom är så trötta på mig ibland, men ibland offrar dom sig och ställer upp på bild.
Det finns i alla fall en tjej som är precis som jag, henne hittar ni HÄR ! 
När jag och Cornelia ses är fotografering och dokumentering självklart under kvällen J Tur det är en del som förstår mig ;-)


Citaten var det ja..
Då och då skriver jag upp citat och i helgen var en sån kväll då vi skrattade och skrattade och telefonen snabbt fylldes med diverse uttalanden.

Jag vågar inte skriva allt här men nåt måste jag ju bjuda på..

En lördagskväll med tjejerna: 

A: Skyddar ni er då?
B: Jag äter ju så mycket p-piller varje dag serrö ..

Eller såhär:
A: var det inte hårt att "ligga" DÄR ? ( lät som en obekväm plats )
B: Det är la hårt där det ska va hårt och mjukt där det ska va mjukt…

Vid spegeln i hallen 23,30:

A: men du har ju bara sminkat ett öga!!!
B: va faaaaaan!!!!!!

Senare på kvällen:

A:  svarar i telefon: Ja vem är det?
Jag fattar inte, vem är det? ( upprepar flera gånger )
JaHAAAAAAAA, du är ju min man J

Nästa person:
A: Det är så gott när drinkarna är såhär goda..
( varpå vi alla tystnar och sen gapskrattar)

Framåt 02- hugget :
A: älskling… 12 år heter du! 
Alla andra: ? 


Ja ni så det kan bli. Tur man inte minns alla grodor som kommer ut 
( och tur att ingen dokumenterar mina  :-P ) 








8 kommentarer:

  1. Jag döööör!! Så jävla kul, hahahahaha :D Vilka puckon fö.....

    SvaraRadera
  2. ha ha eller hur?
    Tur jag sparade några, men dom kan ni få levererade på nästa date ;-)

    Pöss

    SvaraRadera
  3. Heeeelt underbart!
    Jag skrattar så jag gråter här på jobbet!

    och det är skönt att ha en like som inte undrar vad iFånen gör på bordet hela tiden :-)
    KRam och trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  4. Tur att inte bara jag tycker dom va roliga :-P

    Trevlig helg gumman!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hahahahaha!!!!!
    Jag ska bli den som lägger upp dina ;)

    SvaraRadera