tisdag 17 juli 2012

Tisdag

Idag har jag spenderat några timmar på stan med fina Charlotte.
Lunch på Mörners och sen en latte i solen och så pratade vi i kapp ordentligt .
Härligt!



Jag fortsatte sen till gymmet och körde löpning och styrka och svettig och go åkte jag sen till Anna och Erik och Linnéa för att hälsa på familjen nytillskott, Emilia.
Hon var söt som socker och såå liten.
Jag ska få  äran att få vara gudmor till den lilla nya prinsessan.Underbart!!!! Jag blev så glad.
Nu kommer jag ha 2 gudbarn, Milon och Emilia och båda har födelsedag samma dag, 16/7 :-)
Tack snälla Anna och Erik för förtroendet!

Sötnos med nytränad moster




En liten stund hos Niklas hanns med oxå..


4 kommentarer:

  1. Vilken gobebis! Nu dansar äggstockarna salsa igen..

    SvaraRadera
  2. Hon är så go, men här dansar inga äggstockar kan jag meddela. Dom har pensionerat sig för gott :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja jag kan tänka mig att dom lägger ner efter tredje. :D

      Radera
    2. Japp korrekt ;-)
      Men härligt att få njuta av syskonbarn.

      Radera