tisdag 17 juli 2012

Parken Zoo

Ja det här börjar likna en fotoblogg och min telefon börjar bli full av kort ( 6300 i nuläget) men dagen representeras bäst i bilder.,

Först:

Idag blev jag moster till en lite söt tjeja. Grattis Anna och Erik :-) Äntligen är hon här.
Jag är så glad för er skull.



Idag tog jag och Macke med Clara till parken Zoo i Eskilstuna.
Tur med vädret, roliga djur och massa karuseller, en glad tjej och en glad mamma och pappa är summeringen :-)





























Vi avslutade kvällen med grillat hemma hos mig,,

och när Macke och Clara åkt åkte jag ner till Storan för date med mina fina vänner



och givetvis avslutar vi med toa-kortet.. redan kl 23,,, det är ju ändå måndag ( ok Storan stängde 23,, sjukt by the way.. )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar