lördag 14 juli 2012

Kalas nr 1

Regn och rusk.. Vart är sommaren????

Idag kom Linnéa hit då Anna och Erik var på undersökning på förlossningen. Nu kommer det inte dröja länge innan jag är moster igen. :-)

På eftermiddagen har vi firat min fina fina brorson Milon som fyller 4 år på måndag.

Födelsedagsbarnet

Milon med morbror Martin "Dittin"

Clara och Milon


Mormor Anki, Milon och Martin

Farmor och Christer

Farfar med Linnéa


Milon och mina tre <3


Linnéa med mormor

Blåste ut ljusen gjorde han så snabbt att jag ine hann ta kort :-)



Sofi och Milon

Mycket släkt blir det :-)



Efter kalas blev det tacos för oss och jag har nu spenderat några timmar i köket och 2 smörgåstårtor är klara och 2 jordgubbstårtor förberedda.

I morrn firar vi Julia som på fredag fyller 14 år. <3

Nu lördagsmys



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar