lördag 21 juli 2012

Födelsedag och lite party

Igår startade jag dagen med ett pass på gymmet. Löpning, styrka och så avslutade jag med en pw runt ån i solen.
Hann med en sväng på stan och lite rea- shopping innan jag vid lunch fick jag låna födelsedagsbarnet och Jack några timmar.
Julia fick välja lunch och det blev såklart Ming :-)






Vi shoppade sen lite innan vi tog en glass på stan.
Sia-glass på torget betyder att det finns glass även för mig :-) Laktosfri blåbärsputte är det godaste som finns när man inte tål glass i vanliga fall :-)






Väl hemma hann jag slänga på mig bikinin en snabbis innan det va dax att snygga till sig för en date med Åsa :-)

När vi ses blir det alltid väldigt kul och så även igår.
Vi käkade mat och drack rosé hemma hos mig och åkte sen ner till Storan för vin och häng hela kvällen.
Där nere mötte vi många bekanta och fick sällskap av bla Tanken, Helena och Carro.
Lyckat som vanligt :-D









och röda bilder hör ju en storan- kväll till, precis som dom väldigt lyckade minerna..

Tack för igår bruttor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar