söndag 8 juli 2012

Bästa söndagen på året..

måste va den då man står inför sin första semesterdag och har 4 veckors ledigt för återhämtning och mys med familjen.
Jag fullkomligt älskar mitt jobb men det är skönt att få ta en liten paus nu.

Har mått oförtjänt bra idag och efter städ efter flickornas framfart har jag shoppat födelsedagspresenter till Milon och Julia, handlat och sen kom äntligen mina 3 älsklingar hem. Som jag längtar varje vecka de är borta <3.

Vi gjorde Fläskfilé Africana och fikade när dom kom. Mys!

Jack och Clara satte sen igång med Wii och Jullan tog det piano på rummet så jag passade på att ta en långpromenad . 4 km promenad och 3 km löpning. Skönt!!!
Var helt underbart ute med sol första gången idag.

hej-då-pappa-puss












I morrn väntar första semesterdagen och då ska vi hämta Linnéa och ha mys med henne hela dagen så höggravida Anna kan passa på att vila lite. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar