torsdag 5 juli 2012

AW en solig onsdag

Ja igår blev det en härlig AW i solen med fina tjejer.
Vissa av oss tog det lite lugnare än andra ( och vissa valde att ta cykeln till jobbet ( 1,1 mil ) istället för att åka bil idag .. :-P


Ja men igår då..
Härliga tjejer och massa skratt , precis som det ska va.





Moi

Första glaset 


lite fötter

Carro


och Helena och Sissela 

Lite revbensgnugg :-) 

Snyggon

Klarblå himmel

och ungefär där börjar skämten balla ur

och sminket rinna på mig

Åsa ak Trollmor och jag



Åsa förvandlades sen till Katie Homes lookalike

Det är min brutta det här..

ok - det är Jöggas med.. 

Mat innan hemgång är bra. 



hemgång.. 


jupp.. så att.. 

Nä men cykeln funka bra..

och solen sken över Mjärdevi..






Eftermiddagen ska spenderas i frissanstolen och håret ska bli semesterfint.Sen väntar en cykeltur hem, en lugn kväll och ett nystädat hem som städerskan hunnit göra medans jag jobbat.

Jag ska ju ansvara för dessert på lördagens fest med, så bakning får det bli. Lagom jobbigt.
Det får bli nåt med choklad :-) 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar