tisdag 31 juli 2012

Ändrade planer..

är väl inte ett kontrollfreaks bästa grej egentligen men jag börjar fan arta mig och ändrade planer är fan rätt accepterat ändå :-)

Idag byttes förmiddagens gymbesök till Ikea med Helena.
Bra byte för musklerna behövde verkligen vila på fm efter gårdagens pass + långa kvällspromenad.

Det blev shopping på på Ikano och på Ikea och tröja och klänning för fyndpriser fick trängas i påsen med ansiktskräm ( man kan aldrig få för många) och Ikeas ljus, lampor och lite mer förvaring, denna gång för källsortering ( vet att många svimmar nu men lugn, jag ska bara använda den till tidningar och pant,, ) :-)

Vi avslutade med kaffe hos Helena och gud va gardiner det skulle upp. Tror människan köpte 12 par. Dom va överallt.. :-P
Hur slutresultatet blir lär alla få vänta på, för hon ändrade sig 10 ggr under 20 min..



Träningen fick byta tid till eftermiddagen men det funkade bra det med :-)

Vid 17 kom det en härlig brutta som jag spenderat många många dagar med under Claras tid i magen och hennes första år utanför.
Det blev en massa tidiga morgnar, luncher och timmar av skitsnack där 2005-2006 innan verkligheten med jobb och x antal flyttar kom i fatt oss.

Vi hade massor att ta igen och det gjorde vi medans vi åt fläskfilé Africana, jordgubbar och drack lite vin.
Mycket skratt och lite tårar och denna kloka kvinna hjälpte mig inte bara komma på motiv till tatuering för att hedra min bror utan hon hjälpte mig även med kontakt för att få bort mina fina tatueringar från årgång 2003 ( kinatecken) Nu ska dom bort. Tjohoo.
Nu bor vi nära- så date snart igen innan ni flyttar till ny stadsdel måste klämmas in.


Tack för idag båda fina bruttorna.

Även fast det inte riktigt blir som man tänkt sig så blir det oftast bra ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar