onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen

Efter en väldigt trevlig kväll igår fick man sovmorgon mitt i veckan.
Alldeles perfekt tycker jag :-)

Idag har jag bla hunnit med kaffe i solen, lite fix med det trådlösa bredbandet , häng hos Claras farmor och farfar och så har jag skjutsat Clara till kalas,handlat, varit med blommor hos Niklas, druckit kaffe och käkat sen lunch med Macke och Clara och som avslut ett sjukt jobbigt spinningpassmed Sissela på kvällskvisten.

I morrn blir det en dags jobb och sen ledigt igen för att fira fina lillasyster som tar studenten.
Många lediga dar blir det,,, :-D






2 kommentarer:

  1. Skönt med ledig dag mitt i veckan, men nu är jag djupt förvirrad. Är det måndag idag liksom?

    SvaraRadera
  2. Jag med :-S Torsdag fast måndag. Sjuk vecka :-)
    För att krångla till det hela ytterligare, ska jag va ledig i morrn så "fredag" för mig idag :-)

    SvaraRadera