lördag 23 juni 2012

Midsommarafton

Idag fyller den här bloggen 1 år.
Ett år som har innehållit både mycket glädje men också en hel del sorg och jag har valt att dela med mig mycket av mitt liv med er alla som läser.
Kommande år hoppas jag ska innehålla ännu mer glädje :-)

Igår var det midsommarafton och det var en väldigt lyckat tillställning.

Jag och Sissela började dagen att ta oss igenom LOK-milen i solen.
Underbart!!




och fortsatte sen med förberedelser för em.

Vi åt sen midsommarlunch med Jörgen och Banjo med tillhörande snaps och efteråt jordgubbstårta











Vid 18.30 cyklade vi tills Edsberga för partaj med massor härliga människor och där grillade vi, badade i poolen, dansade och vid 02 hugget lagom tills regnet kom cyklade jag, Sissela och Jögga hemåt.

Vilken lyckad kväll!
Tack allihop!!!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar