tisdag 26 juni 2012

Ge och ta

Jag hann bara se dom ett kort tag , sen försvann dom igen mina stora barn och dom lämnade ett hus i en himla röra. Tonåringen är värst :-S

Jack har åkte till Göteborg några dar med fd grannen och hans söner för grabbsemester. Han var skapligt laddad.

Julia och nattgästen Ebba bytte hus att hänga i för en natt men de kommer iaf hem igen i morrn,för då skulle dom shoppa,  så kvar blev det : Jag och Clara.

Jag var trött efter jobb och lite för lite sömn, men lyckades piggna till lite efter en promenad där jag mutade med mig Clara med hjälp av en glass och lite lekparkshäng.
Ge och ta.. :-)
Motion är den bästa medicinen :-D






Väl hemma lekte Clara och gänget en lek som heter: plocka sönder alla blommor vi hittar och sprida dom på framsidan"- Det blev bannor från mamman och straffarbete för bruttorna  :-P  ( dom lovade dessutom att inte göra om det.. ) :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar