tisdag 1 maj 2012

Söndag fast Tisdag

Satte klockan på 8 och fick väcka dom små barnen. ( Julia sover alltid till lunch så det är ingen idé att försöka få upp henne ens )
Träningsvärk från hell efter gym + 5 h målning. :-S
Tog en timmes promenad innan jag startade med badrummet igen.
Målade lister och hyllan , och fixade till småpill och städade av igen och vid 13 var jag äntligen klar!!
Blev jättefint! Måste pimpa med nya färger nu, men väntar till 22/5 då vi åker till Ullared :-)

Medans färgen torkade rensade jag ogräs på framsidan och i landet och tog fram möblerna på lilla altan.
Nu ser framsidan skaplig ut med.

På baksidan ägnade sig mina bästa grannar åt att klippa våran nära 4 m höga häck så nu har vi kvälls-sol ännu längre :-)


På em gick jag och tjejerna och köpte glass


och så var jag och vattna blommorna hos Niklas.
Han hade fått en ny fin sten av nån av hans fina vänner.


Mina stora sola sig på ballkongen på övervåningen och provade brillor..


Nu är kroppen precis slut och det blir att slänga mig i soffan och titta på dom desperata brudarna på Visteria Lane.. ihop med den här rödhåriga killen.. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar