söndag 13 maj 2012

Kalas hos Bonus

Vaknade i morse och mådde bra mycket bättre än jag förtjänade så en långpromenix och dusch sen var det dax för kalas hos mina fina bonussyster som fyllt 29 år.

Som vanligt var det jättegod mat och jättegod tårta. Du är så duktig Anna!!

Jag fick även ägna lite tid åt min fina bonussysterdotter Linnéa och hon kan nu säga "Lina". Så duktig!!!
Härligt att få prata ikapp med alla oxå.

Nu är Anna hemma och väntar på att bebis ska komma ut ett par veckor så nu ska vi hinna umgås lite mer. Skönt att bo så nära att det bara är 10 min promenad bort.

Lite bilder från idag













Nu är gräset klippt, kyl och frys fullt och jag har varit hos Niklas på kyrkogården.
Jag har också fått pizzaleverans av min fina fruga Sissela.
Det är service det!!!

I morrn kommer min lilla blonda hem.
Dom två stora är i Turkiet och kommer först på Torsdag. Saknar dom massor...

Ha en skön söndagskväll allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar