söndag 6 maj 2012

Ikea-strul och fotbollspremiär

Dagens antiklimax blev att Ikea hade drabbats av en vattenläcka och ta-själv-lagret stängt hela dagen så min mycket detaljerat planerade dag fick ändras om helt. Sånt gillar man inte när man är kontrillfreak.. :-S

Jag har iallafall tömt bokhyllorna och tv-bänken och i morrn kväll gör jag och Christer ett nytt försök att handla möbler.
Vi kom inte hem tomhänta utan med 2 par skor åt Clara och 1 par åt jack. Alltid nåt :-)

Efter att jag deppat några minuter så hjälpte Crille mig med lite fix hemma medans mamma och Julia hade mys-dag på stan med shopping.
Vi hann oxå med fika på altan ( och mamma och Jullan åt kina-mat ) sen åkte vi till Grebo för Jacks seriepremiär i fotbollen.
Vinst med 9-2 mot Rimforsa och Jacken gjorde det första målet efter 8 sekunder och målgesten var en hyllning till morbror i himlen.
Fina killen !

utanför Ikea (-helvetet)

döttrarna på altan( och nej jag vägrar ta bort plasten på dynorna tils pollensäsongen lugnat ner sig )


Kvällens första anfall

Mål!!


Klättarapan var på Christer ( såklart)

och morfarn.. 


Lyckliga vinnare :-)
Nu är det bara och ladda om inför en sjukt intensiv vecka som kommer innehålla massor roliga saker.
Gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar