fredag 18 maj 2012

Fullspäckad Fredag

klockan ringde 06.30 och medans barnen åt frukost och kollade på TV var jag på gymmet och körde löpning och styrka.
Bra start på dagen.
Fortsatte med tfn-möten och jobb och sen var jag och hälsade på lillebror på kyrkogården, handlade och var i Grebo och hämtade allt Johnny glömt skicka med.



På em kom fasters fina Milon och min bästa Sofi. Vi fikade, lekte med barnen, spelade fotboll, gick till affären och handlade och köpte glass, solade och lekte lite till.









Nästa familj att komma var fam Falkenberg och jag var ikväll hårmodell då Helena skulle göra balfrisyr i morrn.
Det blev jättefint och nu gårjag runt i fin- frin frilla och hänger tvätt, diskar och myser med barnen i soffan. Det är inte illa det.. :-)




Nu Lets dance med mina 3 finaste!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar