lördag 26 maj 2012

Fredagshäng på stan

Startade  fredagen med att försova mig så jag missade gymmet, men kroppen blev nog glad för mer vila och främst mer sömn :-)

Sol och varmt - sjukt underbart!

Hade date med mina fina bruttor igår och det blev en riktigt lyckad kväll som startade med middag på Aioli i skuggan med Emma, Charlotte och  Carro och som slutade på Storan med en hel del rosé och så kom både Helena, Tanya och Sissela och Jögga. Kan det bli bättre?

Att ge sig in på torget en lönefredag i strålande sol kräver vassa armbågar men Charlotte på kryckor hjälpte faktiskt bra, men det var både på gott och ont.
Vi fick sittplats då de förbarmade sig över stackars Lotta, men de skulle ju prata fotboll, och korsband och ledband och ännu mer fotboll.
Fattar inte hur hon orkar.
Jag och Emma införde stundtals fotbollsprat-förbud och de borde dom ha hört eftersom jag höjer oktaven en aning när jag dricker vin ( skämskudde på den )

Hur som helst,, en riktig kanonkväll. Tack tjejer!  Det gör vi om snart!!

Charlotte och Emma

Rosé hela kvällen lång

Jag och Carro 


Fotbollsprat

3 glada bruttor

mer fobollsprat,,

jo då så att..

Jag snubbla på Lottas kryckorr och spillde ut grabbarna vid bordets drinkar,, och skratta så tårarna rann..ooops

Snyggo

och så kom Ta-tank

Puss på dä


Mys :-)

Sissela och Helena :-)



Idag vaknade jag med huvudvärk från hell så de var bara och hälla i sig vatten och mjukstarta dagen och det blev 2 h jobb i soffan sen var det bara och ta tag i livet och tvätta och olja in mina altaner.
Sjukt tråkigt och jobbigt men i år körde jag roller på pinne och det gick fan bra. Smidigt !

Jobb med min rödhåriga kille brevid

Baksidan- check!


På em blev det oxå en tripp till stan och inhandling av mors dag present.
Hitta lite mors-dag presenter till mig själv med.. Märkligt,, :-P

Till mig själv :-)

och lite svindyr kräm. Hoppas den hjälper mot pigmentfläckarna i ansiktet..

I övrigt har jag roat mig med storhandling och storstädning och tvätt. Kul tjej!

Fortsatt trevlig lördag !!!

2 kommentarer:

  1. Oj vilka fina bilder du hittat ;) Här kommer det nog ta ca en vecka att bli normal efter denna kväll, fasen det blev wätt mycket! Men bilderna tyder på att vi hade kul, gött. Haha, puss å kram!

    SvaraRadera
  2. Jag fick sålla bort en hel del serrö.. :-)
    Jag vaknade med huvudvärk allan, men spottade upp mig under dagen.
    Det här måste vi göra om :-)

    Puss å kram gumman

    SvaraRadera