måndag 30 april 2012

Valborg


Valborg idag och jag tvingade mig upp tidigt för besök på gymmet med löpning och styrka.
Stannade sen till hos Sofi på Flugger och kom på att jag skulle spontan-göra-om toan på nedervåningen, så det var bara att följa spontaniteten och shoppa loss. :-)
Hemma- jobb några timmar sen var det bara och börja.

Kan när jag vill...

Hucklen skyddar håret från färg ( och är för övrigt jävligt snygg.. )




5 h senare hade jag lyckats målat taket 2 ggr, rören 2 ggr och väggarna 2 gg,  plus städat undan och armarna skakade som asplöv.
Gissar att jag kommer ha lagom ont i morrn, :-S

Hann precis ta en snabbdusch och tända grillen innan Sissela och barnen kom.
Vi grilla ( läs Sissela grilla) och åt gott och tog varsitt glas vin, medans barnen röjde, sen gick vi till Hjulsbro för att titta på elden .










Nu är en av tre i säng och jag gissar att jag blir nr två innan som 2 stora behagar lägga sig.

I morrn ger jag mig på listerna i badrummet sen är det klart! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar