fredag 27 april 2012

Vad hände med åren?

Så kom dagen då tonårsdottern började bli vuxen.
Det stavas: Valborg , och den kommer INTE spenderas vid Bysjön med alla Åtvids fulla ungdomar, fast jag vet att hon så gärna vill.
Jag vill självklart att min stora dotter ska va lycklig och få göra roliga saker, men det är INTE dax för festdebut än hur arg hon än är på mig.

1994 var jag 14 år och jag gissar att min mamma och jag hade liknande diskussioner.
Jag minns alltför väl hur man resonerade och hur dum i huvet man tyckte hon var som inte fattade nånting.

Hur gör man rätt då?
Ja Julia lär aldrig bli nöjd, men jag och Johnny är enade och vi förklarar varför hon inte får, och berättar att vi älskar henne och bryr oss, och att vi inte gör det för att jävlas.
Jag hoppas hon förstår det . 
Älskar dig Julia , fast du är arg, men en dag kommer du förstå <3

Hur kunde den här lilla donnan...



så fort bli så stor? 



Ta vara på tiden, det går så fort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar