onsdag 18 april 2012

Halvvägs

Onsdag igen och i vanlig ordning en tidig sån men idag sken solen redan 05.35 och det gör en väldigt glad :-)
Halva veckan klar.

Här är dom två minsta som idag var snabbast mot bilen i morgonsolen


Onsdagar är dom kvällarna då jag behöver en hel del hjälp då Clara har simskola och Jack har fotboll samtidigt och på olika orter..
Gårdagens hjältinna var mamma och idag är det min pappa som är min hjälte.
Han både ger Jack käk och skjutsar hem Jack från Grebo varje Onsdag.
Utan mina vardagshjältar skulle det aldrig gå .
Ni är bäst!!!

Mamma jag och pappa på min 30- årsdag 2010

Nu är badkläder och fotbollskläder i tvättmaskinen och 2 av 3 ungar ska i säng.
I morrn är en ny dag! :-)

Jobb-korten. Fasters Milon, jag och Niklas och mina 3 finaste .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar