tisdag 13 mars 2012

Början av veckan

Måndag och tisdag försvinner i en himla fart.
Måndagen innebar en massa jobb och ett avbrott för möte på banken med X.et. Givetvis fick vi en ny kille så jag satt där i 1 h. han jobbade så sjkt långsamt så till slut sa jag åt honom att jag va tvungen att gå så han fick skicka hem alla papper.
Nu ska alla handlingar va klara och jag och M har nu delat på allt som skulle delas.
Väldigt smidigt att göra sånt här 2 år efter man separerat :-).

Jag va sjukt trött efter jobbet men släpade mig till favvo-passet på Feelgood, måndags-spinning.
Underbart efteråt och som vanligt massa ny energi.

Idag startadejag dagen på samma ställe, feelgood kl 06,30.
Var helt ensam på gymmet idag.
Märks att de som köper gymkort i panik i januari nu börjar droppa av.

En lång dag på jobbet idag men nu ska jag snart åka till Åtvidaberg för föräldramöte på Julias skola.
jag brukar va ensam 31 -åring på högstadiemötena.
fattar inte att ungen snart är 14 år :-S

Söt 1 åring i 90-talsmodern lägenhet och långhårig pappa :-)

2 kommentarer:

  1. Gud jag har inte fattat hur ung du var när du fick ditt första barn.. Vilken himla mysig bild!

    SvaraRadera
  2. Jag var nästan 18 år och nu när man börjar bli gammal så känns det mer ungt än det gjorde då :-)

    SvaraRadera