tisdag 14 februari 2012

Stockholm i snön

Idag ringde klockan lika tidigt som vanligt men istället för gym vid 6.30 gick Clion till jobbet och därifrån åkte vi till Stockholm för ledningsgruppsmöte.
Vi har haft en bra dag och fått massor gjort och även blivit fotade för vår nya hemsida som snart ska bli verklighet. Den kommer bli så fin!!
Nyss hemkommen från huvudstaden så dagen blev lång och kroppen är trött.

Idag är det ju alla hjärtans dag. Inget jättemärkvärdigt för mig men efter en helg full av utmaningar psykiskt känns det ändå lite tomt att va själv.
Saknar mest mina 3 små, men även känslan att ha nån att dela allt med.
Det positiva med att va själv är att jag är övertygad om att jag kommer uppskatta det på ett helt annat sätt när jag kommer träffa nån.
Jag har ju tidigare levt dryga 8 år med X nr 1 och 6 år med X nr 2 och var ensam endast några veckor emellan så att leva själv en period i livet är nog en riktigt bra erfarenhet som får en att se annorlunda på förhållanden framåt.
Lite äldre, flera erfarenheter rikare och mycket klokare.. :-)


Mina 3 hjärtan . Älskar er mest av allt!!!

2 kommentarer:

  1. Det här har du säkert hört förut, men vilken hjärtekrossare din son kommer att bli!!

    SvaraRadera
  2. Inte så opartiskt av mig men jag är enig :-)
    Han är inte bara söt som socker att se på utan en riktig jäntleman redan och så där äckligt perfekt.
    Blir svårt för mamman att släppa honom till en tjej i framtiden ;-)

    SvaraRadera