tisdag 28 februari 2012

SOL!

Vi fick en solig start på veckan i bilen mot Grebo i går morse

Vackert!


Det blev dock en lån dag med en trött kropp.
Det märks att man inte är småbarnsförälder längre när man inte pallar en natt med störd sömn.
Mini i familjen la sig brevid mig och spenderade timmen mellan 03,30-04,30 att hosta mig i ansiktet.
Jag gav då upp och la mig bland gosedjuren i hennes säng för att få sova 45 min  till.
Skapligt tungt att gå upp :-S
Nu är hon hos pappan och kurerar sig.

Efter jobbet släpade jag mig till gymmet och körde 1 h spinning och fick då snabbt upp både ork och humör. Bra skit!

Idag har vi en fotograf på jobbet hela dagen som ska skildra livet på ett callcenter. Jättekul och bra reklam för oss.
Han kommer spendera 12 h här och det ska bli jättekul att se resultatet sen :-)

Ikväll ska jag hämta upp mina fina brutta Sissela som ska va moraliskt stöd i min jakt på presenter åt mina två yngsta som så lämpligt fyller år 17 : respektive 18:e mars.
Jag är en sjukt effektiv shoppare så det ska nog gå vägen :-)

Längtar tills i morrn så jag ska till pierre och bli fin i håret. Blir nog lite nytt den här gången.
Tjolahopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar