söndag 5 februari 2012

Party

Lördagskvällen spenderades med fina bruttor och när vi partar, då partar vi rejält :-)
Mat, vin, godis och en massa skratt.
En minst sagt fullproppad bil ner till staden och sen massor dans på harrys och vin på Riva i lagom kombo.
Fullt med massa gamla ansikten och även en del nya.
En riktig kanonkväll!!!
Hemma vid straxt efter 03 och har ändå mått oförtjänt bra idag.

Som vanligt är iphonen uppe och bilderna är i vanlig ordning suddiga men här kommer några iaf :-)

Jag och helena testade mitt dammiga bubbel från barskåpet. Inte drickbart tyvärr,, 


Det gick snabbt utför ..

Gruppbild såklart,,,

3 UFO..

Raggar-Tanken nafsar

och så ska hon slickas med..

Försök till en seriös bild

test av Tanyas shopping, rea-trosor.

En Gina-stjärt på väg till staden..

Det obligatoriska toa-kortet... lika moget som vanligt ;-)
Tack för igår mina fina brudar. det gör vi om snart!

Idag tog jag en lugn start och spenderade sen några timmar hos fina frugan Sissela med kaffe och soffhäng medans det spacklades, slipades och målades hemma.

Fick hjälp av mamma och Christer med småplock under kvällen med.
Nu är det bara lite målning kvar och i morrn kl 16 ska allt va klart. Längtar till min soffa.
Har bott på övervåningen nu en vecka. 
Roligast blir det sen att börja köpa nya möbler och accessoarer. 

I morrn kommer mina 3 finaste hem. Jack är fortfarande sjuk. hoppas han mår bättre i morrn min lilla prins.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar