onsdag 1 februari 2012

Från mobilen

Även onsdagen startade tidigt och 06.30 mötte jag Sissela på gymmet för 1 h bodypump. Bra start på dagen, men shit va set känns i kroppen.
Veckans tredje pass avklarat!

Lång dag på jobbet även idag och fortsatt högt och lågt. Idag har jag fått göra några personer riktigt glada. Det är den bästa belöning man kan få.

Idag kände jag för att unna mig lite shopping att bryta av vardagen med så det blev en tripp till Ikano :-).
Skor och lite basplagg på 45 min. Effektivt ska det va!!

Stannade på vägen hem på Mc Donalds och köpte mat till mig och Helena. Även Sissela kom dit så det blev en mysig spontan timme med massor skratt. Fina bruttot jag har <3.

Åkte 06.10 i morse och kom hem 21. Tänk om dygnet hade fler timmar..

Nu sängen och TV en stund.

I morrn blir en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar