lördag 25 februari 2012

Fortsatt sjukt i ekholmo

Den lilla blonda sov skapligt i natt och roade sig med film i morse  så jag kunde sova till 8,30.
Jag tog sen en långpromenad i solen på 1 h. Skönt!!!!

Medans Clara va pigg hann vi handla lite och vi hittade även en bikini till Clara på Lindex i  Ekholmen.

Givetvis rosa :-)

Framåt em kom febern tillbaka så resten av dagen blev lugn med städning och tvätt för mig och film med en filt i soffan för Clara.

Julia har åkt till en kompis i Åtvid och ska sova där i natt och Jacken har lekt med kompisar hela em.

18.30 kom Jack hem och jag fick sällskap vid middagsbordet av ett av barnen iaf. Clara sov på soffan nästan 2 h.


Trött sjukling



Sädär härligt bra kvalité på bilden.. sjuk unge i knät.

Nu blir det snart mellomys för mig och Jack. Hoppas få i den lilla blonda nåt annat än bara festis. Kanske nåt godis kan locka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar