torsdag 9 februari 2012

dan före dan..

Fullt ös medvetslös på jobbet men vi kommer framåt.
Jag har så underbara kollegor som gör mina dagar intressanta och roliga.
Underbart jobb trots att det är otroligt mycket slit och många timmar varje dag, dygnet runt.


Dom små barnen leker med kompisar och Jullan sitter vid datorn. Vi inväntar mormorn som ska på tjejkväll i närheten och sen sova här i natt så vi hinner iaf hälsa på henne lite :-)



Jag roar med mig att kopiera över mina 1000-tals bilder till en extern hårddisk. ( är just nu uppe i över 6000 bilder som jag flyttar, undrar hur mkt jag har kvar då.. ) Tidskrävande ..

I morrn kommer till slut dagen.. den 10 Februari, Niklas födelsedag och den första utan Niklas.
Konstigt och tomt med det kommer gå bra. Det blir morgondagen inlägg.

Nu matlagning!

Trevlig kväll alles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar