söndag 29 januari 2012

Söndagsfix

Idag har jag och Clara städat,packat  tvättat bilen och handlat.
Mamma och Crille tog med Jack på fotbollsträningen då de skulle på lunch hos pappa och Eva med Milon.

På em kom Macke ny-hemkommen från Grand Canria på fika.
Clara åkte till Macke och jag, Julia och Jack fick sällskap av  mamma och Christer som hjälpt mig packa ner hela vardagsrummet och hallen samt skruvat ner alla hyllor.
Snart börjar renovering av hela nederväningen. En bit i taget och först ut är målning av väggar och tak :-)

På fm hjälpte den här donnan mig packa :-)

Fruktstund i flyttlådan

Kvällsmys i soffan 
I morrn ska jag efter lämning i Grebo besikta bilen och sen lämna in den på verkstad då det är nåt skit i AC:n som behöver bytas. Det luktar avlopp i bilen vid start. Skönt att få det gjort..
Coffe fixar som vanligt :-D-
Tur man har sin gamla kompisar som kan ordna sånt.

1 kommentar:

  1. Hejsanhejsan,
    vad har ni för planer angående renoveringen av nedervåningen? Blir det nytt golv och nya väggar, eller ska ni flytta väggar och hålla på? Oavsett vad ska det bli kul att följa processen :)

    Jag jobbar på Byggla.se. Där kan du se flera som visar upp sina renoveringsprojekt. Behöver ni smakråd och inspiration är Byggla mycket passande. Och jag tycker det vore roligt om du vill visa upp ditt projekt hos oss! Låter detta spännande kan du maila mig på vendela@byggla.se så kan jag berätta mer om Byggla och om det lilla tacket jag kan erbjuda.
    Lycka till med renoveringen! :)
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera