lördag 28 januari 2012

Lugn Lördag

Älskar att vakna upp på lördagsmorgnarna lite mer utvilad och med en helg framför sig.

Jack sov hos mormor i natt så jag och döttrarna började dagen långsamt och efter frukost och fix åkte vi ner till stan och shoppade lite.
Jag köpte mig en volymemaster som nu trängs med alla elektroniska hårhjälpmedel i badrummet, Julia en skjorta och smink och Clara köpte sig en barbie klädd som brud :-)

Jack kom hem vid 16 med nya riktigt ordentliga skor som han, mormor och Christer köpt.
Han fick ett par nya straxt innan jul med de var redan utslitna så nu satsade mormorn på kvalité.
Tack snälla !

Eftermiddagen och kvällen har varit lugn och skön.
Jack har kopplat in Claras TV hon fått av morfar. Han fixade även bilden på den TV:n vi har i vardagsrummet då den glidigt ner och kapade huvet på alla..
Han är riktigt teknisk och händig min blivande 10-åring. Lik sin morbror på många sätt <3

Jullan sover hos en kompis så jag , Jack och Clara fick ha lördagsmys själva.
Godis, ostbågar och gladiatorerna. Härligt!

Lugn och skön Lördag.
Nästa Lördag kommer dock inte gå i lugnets tecken. Planer smids redan :-)

Fortsatt trevlig helg!

Spel med lillasyster

En liten prinsessa vid matbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar