söndag 22 januari 2012

Lite snö

är faktiskt riktigt välkommet nu. Lite vinter vill man ju ha.

Tog sovmorgon i morse och gick sen en långpromenad på 8 km inna jag fixa i ordning mig lite och tog en tripp till Ikano.
Gick och strosade själv och köpte en ny våg, ljus och lite lampor.
Kollade ut lite möbler till vardagsrummet och vet nog ungefär vad jag vill ha när målning och allt är klart.

Jag hämtade sen hem Clara hos farmor och farfar då Macke är utomlands och njuter av sol och värme.
Vi stannade till vid Skarpan och invigde en av Claras julklappar, en rosa pulka :-)
På vägen hem stannade vi och köpte pizza och delade på framför TV:n.

Mysigt med sällskap idag och nästa söndag åker Clara till Macke en dag tidigare så då får jag mysa med Julia och Jack själv en kväll.

Nu väntar en fullspäckad vecka då jag bla ska till Sth med ledningsgruppen och gå utbildning.
Mamma kommer och hjälper mig med barnen så allt ska rulla på.

Ha en skön söndagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar