tisdag 31 januari 2012

Högt och lågt

Så har den där konstiga veckan börjat, då man byter fokus från helt osjälvisk till att fokusera helt på sig själv.
Måndagen började med besiktning av Uffe. Han klara sig igenom besiktningen min röda vän. Jag fick plus i kanten för rostskyddsbehandlingen och nästa år är det dax igen.
Uffe är från 2004 så han är inte pur-ung men han håller ett tag till :-)
Nu ska bara Coffe bli frisk så jag kan byta kupé fläkten eller vad det heter så Uffe slutar stinka avlopp..

Lång jobbdag som avslutades vid 18 och jag bytte då kontorsstolen till spinningsadeln.
60 härligt svettiga minuter!
Kom hem lagom till Sofias Änglar och det va kanske inte det bästa att se för mig då det drog upp mycket tuffa minnen från Niklas död, men jag gav mig fan på att titta och det funka.
Det är bara och härda ut så blir det bättre sen.

Skulle ringa ett samtal efteråt och påmindes då, såsom varje dag av att Niklas ligger som favorit fortfarande.
Önskar jag kunde ringa och prata en stund precis som förr och prata .. saknaden är tuff!  <3



Blev sent i säng igår då träningen gör att man blir så pigg, så inte många timmars sömn innan nästa pass på gymmet 06,30 i morse.

Blev löpbandet och styrka.

Nu har jag avverkat en minst sagt omväxlande dag på jobbet. Det är tvära kast mellan positiva saker och riktigt jobbiga saker, skratt och gråt.

Nu är huvet trött och tungt och magen hungrig så det blir hem och laga lite mat och försöka komma i säng tidigt.
hela nedervåningen är ihoppackad så nåt soffhäng blir dte inte den här veckan. tur det finns en övervåning att hänga på :-)

trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar