lördag 3 december 2011

regn och rusk


Lite sovmorgon sen bakades det lussekatter och pepparkakor med Jack och Clara. 




Julklappsinslagning - klart!!!


Efter baket kom mormor och Christer och hämtade Clara för lite tid med dom, och för mig , Julia och Jack att få lite tid i hop själva.
Jag och Jullan lyckades shoppa färdigt de sista julklapparna och lite kläder till Julafton, och innefotbollsskor till Jack.

Nu är alla paketen inslagna och snart ska vi åka och köpa lite kinamat och ha mys här hemma.

Trevlig helg !!

2 kommentarer:

  1. Men vafan är ni klara redan!!?? Ok nu fick jag julstress... :)

    SvaraRadera
  2. Japp, jag är klar med allt :-) Började redan i oktober dock . Kontrollfreak?? Yes.. ;-)

    ( Vågar dock inte ens tänka på hur mkt jag spenderat på dom.. i år igen)

    SvaraRadera