onsdag 14 december 2011

Lite lucia

Full rulle som vanligt. 
Igår bjöd vi på jobbet våra medarbetare på ett minnesvärt luciatåg och efteråt fick de avnjuta våra hembakade lussekatter.
Jag tror det uppskattades mycket trots att sången inte höll så hög klass :-)





Efter jobb var det dax för minstingen  Clara att lussa på dagis. Även fasters lilla Milon går på samma dagis och jag fick då se båda sjunga. Clara läste tom en liten vers :-)
Lika vackert som vanligt att se dom små. 





Efter att jag hämtat hem Jullan och Jack kom mamma med mc donaldsmat- Tack världens bästa mamma . Lite vardagslyx är verkligen välkommet i allt mörker och all stress. 

Idag har min pappa fått agera hjälte så jag inte kunde klona mig och va i Åtvid med Jack på innebandyträning och va med Clara i simhallen på simskola samtidigt..
De stora blev hemskjutsade av pappa vid 19 så sen kväll även idag. Tack bästa pappa för att du kör många mil på dina barnbarn för min skull.

I morrn har jag lyckats få en tid för utvecklingssamtal på Claras dagis 17.30 trots att jag sagt att jämna veckor inte funkar men va fan jag kör!!! Jack har lovat va barnvakt åt sin lillasyster under tiden. :-)

Helg inom räckhåll!!! :-D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar