söndag 11 december 2011

Helgen

Fredagskvällen började på Bishop med härliga kollegor.
Efter god mat och vin gick ett tappert gäng vidare till Allstar där det dracks mer alkoholhaltiga drycker och dansades till klockan blev väldigt mycket,
En riktigt lyckad fredagskväll :-)

Dagen efter mådde vissa av oss bättre än andra..

En halvdålig väninna :-)

Helena och jag mådde bra mycket bättre trots att jag hade lite skallebank men den botades med kaffe och panodil.
Helena följde med mig till kyrkogården och sen blev jag sminkad och fotad.
Resultatet kommer när det är klart men jag är jättenöjd. Duktig kvinna det där..
Kvinnan i röda jackan hängde med hela dan och stönade fram ord då och då.

En sneak-peak




På kvällen kom sen Åsa och Carro och vi käkade tacos, drack glögg ooh åt pepparkakor och så dracks det lite vin.
En jättetrevlig kväll från början till slut med massor skratt. Tack tjejer!!!!

Åsa

och Carro

Tarzan va med såklart..

Fina flickor

Det blev en realtivt tidig kväll i säng och välbehövliga timmars sömn.

Söndagen bjöd på sol. Shit det va längesen.. så det blev en riktigt lång promenad som start på dagen.



Nu blir det lite fix här hemma,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar