tisdag 6 december 2011

gästspel från himlen?

Gym med löpning 4 km och styrka efter det startade den här tisdagen.
Bra start men fy vad trött man är nu när klockan ringer.. Jag drömde dessutom att det va lördag när jag vakna så att konstatera att det va tisdag va inget hit :-)

Full fart på jobbet i vanlig ordning och nu ska jag snart stänga ner jobbdatorn och bege mig hemåt.
Lugn kväll i sofffan med dom desperata hemmafruarna som enda sällskap väntar. SKÖNT!

Idag har Niklas namnsdag. Grattis älskade lillebror i himlen. Jag saknar dig i allt jag gör.

Apropå Niklas så gjorde han ett gästspel på facebook i helgen.
Niklas vänner sms:ade igår och frågade varför Niklas var aktiv på FB igen..
orsaken stavades: Mamma Yvve..
Hon hade loggat in på Niklas msn och i hotmailen låg alla facebookmeddelanden och då klickade datasnillet på ett sånt och loggade in och vips så var Niklas aktiv.
Detta förstod givetvis inte mamma utan det hann va så i 3 dar tills folk började höra av sig och undra vad som hände.
Lite makabert men jag är övertygad om att Niklas från den andra sidan satt och skrattade åt sin mamma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar