lördag 24 december 2011

Dan före dan..

Igår hämtade jag hem den lilla blonda och vi lyxa till det med mc donaldsmat och soffmys innan den blonda slöt sina blå i soffan och jag fick tid att steka köttbullar, slå in paket och julstöka. 


Hann öppna och kika på de första sidorna i min julklapp från min chef. Ser fram emot att läsa hela. :-)


Idag hade vi sovmorgon till 8.30 ( åh va skönt!!! ) och startade sen dagen med promenix till Ekholmen och lite sista-minuten-inköp sen vidare till Grebo och hämtade hem Jullan och Jack.
Vi stannade till hos Niklas och tände en massa ljus så det ska va fint nu i jul.


Nästa stopp blev hos farmor och farfar för att lämna julblomma och julklapp.
Jag, Jack och Clara drog sen igång julbaket. Herregud, det va choklad överallt, men gott blev det och nu är köket städat flera gånger om :-)


Utelek för barnen och långprommenix för mig, sen blev det mys i soffan med godis och 2 filmer.
Nu är klockan redan Julafton och mini sover och Julia och Jack tisslar och tasslar fortfarande på rummet.

God jul allihop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar