fredag 16 december 2011

Ändrade planer..

Gårdagskvällen försvann snabbt efter snabb matlagning åt Clara och Jack sen omklädning och en löptur till Claras dagis och utvecklingssamtal 17,30-18,15 . En löptur hem sen matlagning till mig tvätt och läggning av Clara och vips va klockan 22.

Idag tänkte jag att äntligen ska vi ha en lugn kväll hemma alla barnen och jag ,,, men då ringde min älskade son vid 13,00 och berättade att an glömt och säga att det va disco i Grebo ikväll 18,00-21,30..
Så där försvann den lugna kvällen :-) men men,  det blir jag och bruttorna hemma så vi får ha lite mys och så får Jullan va barnvakt åt Clara medans jag åker till Grebo, men SEN då ska jag fan lägga mig tidigt och sova länge i morrn.
I morrn ska jag, barnen och Milon åka till mamma för att bli bortskämda med mat och fika. Underbart!!!!

Nä men trevlig helg allihop!!! :-D

1 kommentar: