torsdag 3 november 2011

Pannkakstorsdag


Blev det hos familjen Griph efter en väldigt lång dag på jobbet och efter besök hos Niklas. 


Igår kväll kom mamma och hämtade barnen vid 17.30 och jag fick order om att de skulle va hungriga för de skulle stanna på mc donalds och käka, så efter att jag blev ensam åkte jag till gymmet och körde ett riktigt bra pass och avslutade med lång bastu.
Så skönt att inte ha nån tid att passa..
Jag lyxade också till det med att köpa med kinamat hem så jag slapp laga mat bara till mig själv. 
Det var en välbehövlig kväll av lyx mitt i en riktigt intensiv jobbvecka.

Idag var jag på jobbet tidigt och åkte hem sent men som tur var hade ju mamma kommit hem till mig med barnen så efter besöket hos Niklas stekte vi pannkakor och umgicks.

Även tarzan hade saknat barnen och han har ju en favorit i familjen.. Jullan :-) 





 Nu har  Clara sovit sen en stund och jag har jobbat 1.5 h med att komma ifatt i mailen samt med siffror, nu börjar ögonen gå i kors så jag tror datorn får vila tills i morrn.

I morrn ska eftermiddagen spenderas med mina tre <3.

Trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar