tisdag 1 november 2011

siffror och lite halloween

Siffror, siffror och mer siffror.. Månadsbryt är numera inte bara fakturering utan en hel del annat i min nya roll, och som grädde på moset är det dags för budget 2012 och som vanligt är tidsplanen tight..
Så tight att den närmsta tiden främst kommer handla mestadels just detta.

I övrigt så myser jag med barnen. Clara ( även kallad plåstret) spenderade de få timmarna vi hade ihop med att va bokstavligt talat på mig och i natt fick jag sällskap av denna blonda lilla unge :-)
Idag är hon inte lika mammig och när vi kom hem från dagis övertalade hon Jack att följa med henne och "halloweena" som hon själv säger..
Jag kom ju hem så sent att hon inte kunde klä ut sig igår så det blev en dag sent, men snälla grannar fyllde snabbt hennes godispåse och lyckan var total.

Nu sover den blonda , men de två stora hoppar i säng efter mig då det är höstlov och dom är lediga och gärna sover länge på morgnarna och därför även är uppe väldigt sent. :-)

I morrn kväll ska alla tre till mormorn en natt för en dags slappande på landet och sen byter jag av med ledighet på fredag. Skönt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar